Рубрика: Մայրենի, Uncategorized

Հանելուկներ

մայրենիի առաջադրանք

Безымянный2էն կարմիր կամ կանաչ բանը, որ հյութալի է ու խրթխրթան:/խնձոր/

 

Безымянный3Ժամանակով մի քաղաք է եղել Նուկիմ անունով: Անունը կա, բայց տեղը մինչև հիմա հայտնի չէ: Այդ քաղաքը շատ ցուրտ է եղել՝ երկու ձմեռ, մի ամառ: Մի օր ժողովուրդը հարահրոցով հավաքվում, ափ է առնում քաղաքի առաջավոր մարդկանց դռները.

-Էս քաղաքում էլ ապրել չի լինում, սառաք, ախպե՛ր, սառանք: Ելեք պատգամ, գնացեք թագավորի մոտ.գնացեք, թագավորին ասեք, թե որ երկու ամառ, մեկ ձմեռ չանի՝ մենք էս քաղաքում էլ մնացողը չենք:

Ես կարծում եմ, որ այս քաղաքը հայտնի չէ այ պատճառով, որ այնտեղի ապրող մարդիկ անխելք էին ու ոչ մի կարևոր գործով չէին զբաղվում, որպեսզի իրենց քաղաքը ճանաչում ստանար:

 

Автор:

Ես Աշոտ Զոզանյան եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ մարմնակրթություն առարկան, սիրում եմ բակում խաղամ և դաս սովորել։

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.