Рубрика: Հայոց լեզու 9

80-90

Լինում են երկու արկածամիտ տղա։Նրանք աննդատ արկածներ են ման գալի և գտնում են լեռներում։Նրանք բարձրանում են սարը և մոլորվում մի տղաի անունը Արմեն էր մյուսինը Սամվել։Սմվելը ասում է Արմենին։

-Արմեն մենք մոլորվել ենք պետք է ետ գնանք։

-Սամվել մենք չենք կարող ետ գնալ մենք ավելի կմոլորվենք։

-Սամվելը ասեց եկ գնանք թաքստոց,որ քնենք արդեն մութը ընկել է։

նրանք գնացին և գիշերեցին քարանձավում։

առավոտ Սամվելը ասաց։

-ես գտել եմ մուտքի ուղին նրանք գնացին և դուրս եկան այնտեղից։

Վերադառնալ տուն
Վերադառնալ երկիր
Վերադառնալ մտքին
Վերադառնալ կարծիքին
Անդրադառնալ մտքին
Անդրադառնալ հայլուն
Անդրադառնալ ջրին
Անդրադառնալ ապակուն
Անդրադառնալ կարծիքին

Լեռնային հովիտներում գիշերը ձյուն է սպասվում, իսկ հովիտներում՝ անձրև։
Աշուն էր, զովաշունչ ու պայծառ աշուն, որը սովորաբար լիանում է Արարատյան դաշտում։
Եթե ջրերը ձյան հալոցքից կամ հորդառատ անձրևներից վարարում էին, դաշտում բնական ավազաններ էին գոյանում։
Կարդացի անունս մի ոտանավորի տակկ և ինձ թվաց,թե իմ այս ստորագրությունը ոսկե տառերով է տպած։
Ով մինն ուներ, տասն եմ արել։
Այն իրից,որ գյուղ էի եկել, անցել էր ուղիղ մեկ ամիս։
Հյուրերին առաջնորդեց դեպի տաղավարը, որը գտնվում էր բակի խորքում։
Բոլորը նկատեցին, որ ձկնորսներն ափ դուսր եկան։
երբ մեծահռչակ զորավար էր նաև երկրի կուսակալ։
Երբ նույն ուղղությամբ չէին գնում, միմյանց չէին հանդիպում։
Այն հնէաբանը, երբ թանգարանի տնօրենը նոր քննության գաղափարին չընդդիմացան։

Գեղեցիկ Ամերիկաուհի Արդատ Էվիտը կյանքում առաջին անգամ էր օդանավից պարաշյուտով թռչում,բայց ճիշտ նշանակված տեղում վայրէջք կատարեց։Նա արդեն մեծահասակ մարդ էր, թեև կինը յոթանասունչորս տարեկան էր, բայց նրա թռիչքըն ավելի հաջող էր, քան նրա հետ ցատկող պարաշյուտիստ աղջիկներիցն շատերինը։ ՆԱ բոլորին համոզեց, որ տարիքը ոչ մի բան չի փոխում, եթե դու առողջ էս։

ՀԻվանդության շնորհիվ դասի չգնաց։
Հիվանդության պատճառով դասիի չգնաց։
Հիվանդության պատրվակով դասի չգնաց։

Տղան լավ էր զգում, որ կարողացավ ընկերներին պահպանել։
Տղան լավ էր զգում, որ կարողացավ ընկերներին պաշտպանել։

Ով քեզ մղեց այդ արարքին։
Ով քեզ դրդեց այդ արաքին։

Թողեց իր հոտն ու գնաց լույսի ուղղությամբ։
Լքեց իր հոտնն ու գնաց լույսի ուղղությամբ։

։

Հյուրն ուշադիր լսում էր ոգևորված ուղեկցի պատմությունը տաճարի մասին ու մտածում էր․ «Ինչ գեղեցիկ տաճար է»։
Քաղցն անհամբեր էր դարձրել նրան, ու լսելով տանտիրուհու շաղակրատանքը՝ մտքում ասում էր․ «Ինչու է այս կինը այսքան խոսում»։
Արդեն ամեն ինչ պարզ էր ու հասկանալի․ նա գրեց․ «Շնորհակալություն համագործակցելու համար»։
Ցուցանակն անտառում զբոսնել ցանկացողներին զգուշացնում էր․ «Զգուշացեք վտանգավոր կենդանիներ կան»։
Զարմացած նայում էր վիճող անծանոթներին ու մտածում․ «Ինչու են անիմաստ տեղը վիճում»։
Վազում էր ծիածանի հետևից ու իրեն-իրեն շշնջում․ «Ինչու չեմ կարողանում հասնել նրան»։
Սպասումից ձանձրացած՝ մտածում էր․ «Ո՞ւր է բժիշկը»։
Գրքում մի նախադասություն էր ընդգծված․ «Այս նախադասությունը պետք է ուշադիր կարդալ»։
Այդ մասին օրագրումս գրեցի․ «Ինչ հետաքրքիր պատմություն է»։

Վաղուց ի վեր բժիշկներն ու գիտնականները վիճում են։ Այդ վեճը նոր թափով բորբոքվեց։ Մագնիսական դաշտը լացնացնում է մաշկի մազանոթները։
Ուղևորվելու համար ջերմանավն էի ընտրել։
Վանդակի առաստաղից անտակ տակառ էինք կախել։
Միշտ չէ որ հնարավոր է լինում գնել կամ որսալ այն կենդանուն։
Արձանագրվել են բազմաթիվ դեպքեր։
Գերմանացի մի ինժեներ պատրաստել է չմուշկներ։

ա) խաղացնել, դողացնել, եռացնել, թվացնել, հավատացնել։
բ) փոքրացնել, լավացնել, վատացնել, բարակամացնել, թշնամացնել, մանրացնել, հզորացնել, բարկացնել, բարձրացնել, քարացնել։
գ) հասցնել, թռցնել, տեսցնել, փախցնել, փակցնել, կպցնել։

Ձեռագրական, առատաձեռն, հյուրասենյակ, անհյուրընկալ, անհուսալի, հուսահատ, անվերջաբար, վերջակետ, գիտնական, արվեստագետ, գետաձի, գետագնացություն։


Автор:

Ես Աշոտ Զոզանյան եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ մարմնակրթություն առարկան, սիրում եմ բակում խաղամ և դաս սովորել։

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.